lördag, juni 23, 2007

skinkor av stål

Två timmars cykeltur ut på landet och hem igen resulterade i ont i arslet. "Men du kommer få buns of steel bejbi!" säger D på vägen hem och jag hade den raden i skallen sen i form av en löjlig hårdrockslåt "Buns of steel, la laaa, lalalaaa".

Fick en ny dröm på drömtydarbloggen att tyda. K-kvinnan tydde den - medan jag var ute och skaffade mig träningsvärken i arslet - och när jag kom hem skrev jag en egen tydning i kommentaren. Det känns kul att folk faktiskt hittar dit och skriver sina drömmar. Mer sånt!
Åh, ska pinga den bloggen föresten, jag glömmer alltid det.


Så, hur blev er midsommar? Blev den bra? Kul? Berusande och pinsam? Vaknade du intill någon du helst hade velat vakna utan? Jag saknar INTE singellivet. Ju mer jag tänker på saker man gjorde så är jag glad att det är över, been there, done that, tröttnade rätt bra på det.
Och D är jordens bästa pojkvän. Så är det bara.

5 Comments:

Blogger KuriÅsa said...

Vi åt kopiösa mängder sockeråfett och höll på att dö av mättnad sen spelade vi sällskapsspel. Vuxet.

23 juni, 2007 21:23  
Blogger vandrarvild said...

jättevuxet! vem blev fullast?

23 juni, 2007 21:24  
Anonymous Anonym said...

Åh, grattis till kärleken
(:

Själv låg jag hemma sjuk. Blää för det!

23 juni, 2007 21:28  
Blogger KuriÅsa said...

Tror inte nån blev full. Möjligen Lindex liiite liiitegrann. Men vi blev tjocka!

24 juni, 2007 10:18  
Blogger vandrarvild said...

Emma: Om det är till någon tröst så var det kasst väder och/eller kallt i större delen av sverige så du kan ta igen festandet en annan varmare kväll istället :)


OZZY: hahaaa, fettosar!

24 juni, 2007 12:25  

Skicka en kommentar

<< Home