tisdag, juni 26, 2007

analgas

Jag har säkert skrivit om det här förrut, eller så är det en av alla saker jag tänkt skriva men det har aldrig blivit av:


Människor som fiser på offentliga platser.
Idag var jag och D på bibblan, jag letar efter någon King- eller Ricebok att läsa men kammar hem noll. En gammal man kollar bland samma hyllor som jag(dvs skräck på engelska) och när han gått iväg en bit hör man jordens jävla fisljud. Då befann sig mannen ungefär där D befann sig så snart kommer D och väser "Han fes!" och vi rymmer fältet snabbt.

Och det där har jag som sagt funderat på, eller till å med skrivit om, tidigare.
Vad i helvete är det med människor som fiser sådär? Nån jävla måtta får det vara.
Nu ska vi inte tugga moralkakor i all evighet men VA FAN!?! Så jävla vidrigt!

Det är knappast en ursäkt att mannen är pensionär; då om någonsin borde han väl ha vett att uppföra sig. Och om man är kass i magen en dag, visst men ska de fisa kan de väl göra det lite i smyg där de är ensamma? har DE lust att andas in mina anala gaser kanske? Nej, skulle inte tro det.

...äckliga vidriga nöppen. Stanna hemma.

7 Comments:

Blogger SoulEvolver said...

Hahaha, men du... han kanske faktiskt var gasinkontinent...typ analt handikappad. då kunde han ju inte rå för det ju! :)

Tänkt på det?

26 juni, 2007 21:45  
Anonymous Anonym said...

Det är väl som med hår under armarna, helt naturligt?

26 juni, 2007 22:24  
Blogger vandrarvild said...

SoluE: Jo, vi sa det vi med, att han kanske hade fladdrig röd som inte kunde sluta tätt, och det var ju beklagligt.

anonym: njae. det går att diskutera,

26 juni, 2007 22:49  
Anonymous Anonym said...

My gooood, jag var med om en skräckfärd med tåget på midsommarafton. Det är inte bara äldre herrar som har problem med att hålla gasen tätt, utan även unga herrar. Och så sitter tjejen hans och viftar med en tidning så att lukten spred sig över hela vagnen. När de inte stod ut längre gick de bort någon vagn och satt där i tio minuter (och fes antar jag) och sen kom de tillbaka och fes lite mer. Och de var helt nyktra! Klockan var 18-19 någonting. Galet!

27 juni, 2007 00:01  
Blogger Peter Madison said...

Fniss...analgas...det lät lite roligt...:)

27 juni, 2007 00:07  
Blogger vandrarvild said...

Ida: GAAAAH, fy fan! Jag satt på tåget nyligen jag med, och kände hela tiden fislukt och då var det en kille som satt och hela tiden lyfte lite på ena skinkan.. så gissa vem man trodde var skyldig då, haha.
Okej om man råkar fisa lite och inte kunde hjälpa det. sånt händer ju, men fan, bland folk, kan de inte bara skärpa sig?

27 juni, 2007 00:18  
Blogger K said...

jag kände det så väl idag när jag tog betalt av en kund med en unge. ungen måste nog ha minst bajsat ner sig. jag höll på att dö. buhu,

27 juni, 2007 00:19  

Skicka en kommentar

<< Home