onsdag, november 22, 2006

Taxi hem genom natten efter Martins födelsedagsfirande och lite mat, och det är så skönt att flyta med över gatorna, genom trafikljusen och strax vara hemma utanför porten Tack tack säger vi till taxichaffisen som med sitt leende lyser upp hela taxin och säger att det är en lugn natt, det är tisdag och vi är tacksamma att han såg oss vinka där utanför hotellet när vi bad om skjuts hem. När morgondagen kommer ska jag plocka upp lapparna jag skrev och stoppade i bakfickan på jeansen för att skriva ner dem i bloggen men tills dess vill jag säga Martin; tack för en trevlig födelsedagskväll, jag vet ingen i din ålder som är så vettig som nån i min ålder, och du vet vad jag menar med det utan att ta illa upp. Vi kommer med resten av presenten imorrn.

Först ska vi bara nyktra till lite....