söndag, juli 23, 2006

kramas lite?

Jag smsade D lite snabbt mitt i allt "Jag kommer imorrn kväll. puss" och efter nån timme ringde han och frågade om smset hade hamnat rätt, skulle jag inte kommer senare i veckan?
Jag påpekade att jag ju hade tänkt komma på tisdag på dagen och nu kommer jag måndag mitt i natten så det är ingen större skillnad, och det hade han väl inte ens reflekterat över, att det var SÅ snart.

Sedan, efter en slags suck konstaterade han att det väl var dags att ta itu med disken.

Men inte innan han pratat om fotbollsmatchen mellan Malmö-Gävle(Gefle?).
Hur tröstar man en besviken fotbollsfantast när det gått dåligt? Matar honom med öl och chips?
Jag måste ta reda på det för jag blir helt bedrövad av att höra honom nere, även om det håller i sig i några minuter; Jag vill vara där och krama.

Well, tids nog är jag ju där och gör det. Nu måste jag fixa min egen disk.

7 Comments:

Blogger felicia said...

Man klappar honom, lyssnar, säger snälla saker och lider med honom.

23 juli, 2006 23:36  
Anonymous Anonym said...

..och matar med chips.. ;)

24 juli, 2006 00:39  
Blogger Kaptenen said...

Håna honom. Håller han på MFF så ska han bara ha skit:D

24 juli, 2006 00:47  
Blogger Aronson said...

Säg åt honom att byta klubb.

Men annars får du nog mest sitta och lyssna på honom...

;-)

24 juli, 2006 10:14  
Blogger Aronson said...

Jag hoppas förresten att din resa till Malmö inte innebär att du kommer att sluta blogga...

=/

24 juli, 2006 10:17  
Blogger crrly said...

Å, redan?! Gött!! Vill träffa Leeeena! :)

Hoppas det gick bra hos farbror/tant doktorn.

24 juli, 2006 10:33  
Blogger vandrarvild said...

Wow, sex kommentarer! Härligt! Tack tack!
Jag har lyssnat på honom, lovat att pressa ett bröst i nyllet på honom samt sagt att om han vill så ska jag håna moståndarlaget offentligt. Men han mår nog bättre idag i alla fall. jag ska se när jag kommer dit sent ikväll.

Aronson: jag måste erkänna att jag nog inte kommer blogga lika friskt nu ett tag framöver, men du kan ju alltid beta av mina tidigare månader om du saknar mig för mycket *haha*

Och Crrly: Det är bara att ringa nån gång efter halv nio, på mobilen. Jag är fast på tåget ett bra tag där :)
Och det gick bra hos doktorn, tack tack. :)

24 juli, 2006 11:14  

Skicka en kommentar

<< Home