fredag, juli 21, 2006

fredag fredag fredag

Jag fick lite fika förrut.
För att jag slutar idag. En, vad de nu heter, skumraket(?) med fluff i. Och nu har Maud lunch och jag sitter här själv och lyssnar på "Programmet som fortfarande inte får heta Bögradion" och väntar på att hon ska komma tillbaka så att jag kan ta lunch.

"Fluff" är ett rätt underligt ord.

Och efter lunch går allt så snabbt så vips är jag hemma igen och måste sova i en timme innan jag ska stressa upp och iväg på fest, göra mat, hitta kläder(jag har ju inga partykläder längre) och iväg till Stina fast mitt största problem är väl egentligen inte vad jag ska ha på mig utan snarare vad jag ska göra med håret men vem fan bryr sig, uppsatt funkar alltid.

2 Comments:

Blogger Peter Madison said...

Å varför har du inga partykläder längre...?

21 juli, 2006 12:32  
Blogger vandrarvild said...

för att jag inte partar i samma utsträckning som tidigare. Så jag köper inte "krogkläder" utan annat numera. OM jag har råd att köpa kläder vill säga. :)

21 juli, 2006 13:19  

Skicka en kommentar

<< Home