lördag, april 08, 2006

Tummen ur

Jag funderar på att bjuda hit lite folk på te imorrn kväll eller på måndag klockan 18. Bara för att jag ska få tummen ur och faktiskt städa och samtidigt träffa lite folk.

Nu tänkte jag ju mest på att jag ska ringa hit tjejer, taskigt om det nu faktiskt vill komma några killar.
Givetvis är de välkomna de med. Men de kanske inte har riktigt lika roligt bara....*hehe*

Jag funderar på om man kanske ska starta nån slags bokcirkel på en gång.
Så ett första möte kanske ska ske med lite längre förvarning, och sen får folk komma med bokförslag.
Hm... Jag ska maila runt lite tror jag. Eller... alla som jag känner här i stan läser ju redan min blogg, så skriv i kommentarer HÄR på en gång! Guuud så smart jag är. Vilken dag passar bäst? Jag tycker söndag kan vara en rätt skön kväll att softa med vänner på annars. Men måndag är bra med.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag är inte så mycket för att läsa. Anledningen till det kan vi ta någon annan gång... Men varför inte "teprovarkvällar"? Prova minst en ny tesort varje gång vi ses? Och man kan turas om att ta med en ny sort, så blir det inte så dyrt. Vad sägs?

Söndagar passar nog mig bäst.

En stor go'morronkram! /Sofia

09 april, 2006 07:54  
Blogger vandrarvild said...

Ah, smart. Det vore kul!Teprovarkvällar. Ska man upplysa de andra innan om vilket te man tar med?

09 april, 2006 11:59  
Anonymous Anonym said...

Hmmmm... Näääeee. Tror inte det. Det blir lite mer överraskning över det hela om man inte vet innan. Sen är det kanske svårt att ta med ett te som INGEN i gruppen NÅGONSIN har smakat tidigare, men det får man ju leva med!

10 april, 2006 15:11  

Skicka en kommentar

<< Home