tisdag, februari 21, 2006

tona in

Emellanåt traskar människor jag känner ohämmat runt i min skalle(av olika anledningar) och jag kommer på mig själv med att göra en ljusbubbla runt mina tankebilder av dem, som skydd för dem.
Nu när jag förklarade för H vad det är att "tona in" på en människa (en egenskap jag tydligen besitter även om jag varit helt omedveten om den tills helt nyligen) och hur den kan användas i t ex distanshealing så känns det som min skyldighet att försöka tona in på henne och göra bubblan runt henne med, eftersom hon är sjuk, men jag kan inte göra det inatt för jag har ont i halsen själv, och föresten måste jag fråga henne om jag får eller så får hon be om det.

En del människor är det okej med så länge man inte gör övertramp, kom på mig med att göra det på D idag när jag duschade och han låg kvar i sängen och verkade vara på väg att bli sjuk men när jag kom ut mådde han bättre och honom har jag frågat om lov. Ifall att. Man vet ju aldrig.

Så nu ligger en tid av försök av intoning framför mig. Försök på blommor och djur, inte människor.
Taskig karma och onödigt besvär annars. Man kan dra till sig det man vill bota t ex.
Jag hoppas jag inte har bladlöss på någon blomma föresten.

2 Comments:

Blogger crrly said...

Hallå, djurförsök, vafalls??!

22 februari, 2006 09:44  
Anonymous Anonym said...

Gullunge, jag skulle bli jätteglad om du tonade in på mig och hjälpte mig bli av med den här hemska influensan. Om du vill. Om du vill, så får du. Vill du inte så går det också bra.

(politisk korrekthet, hm? :)

22 februari, 2006 09:48  

Skicka en kommentar

<< Home