lördag, februari 18, 2006

...the good soil of Denmark

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Snygg retusch, annars gillar jag nyligen 600-årsjubilerande Latinskolan i Malmös devis, karvat i fasaden:
"Herrens fruktan är vishetens begynnelse".

Gick förbi kåken på din bild dagligen i ett års tid, på väg till jobbet, när jag jobbade på andra sidan pisserännan. Det finns en utmärkt pizzaturk på andra sidan, områdets bästa lunchföda (säger i och för sig väldigt lite).

T

18 februari, 2006 17:50  
Blogger vandrarvild said...

Intressant att de använder religionen för att tvinga kidsen att bli smartare. Då lär de sig säkert allt med glada trevliga minnen... eller inte.

så du har jobbat i köpenhamn med?
Well, du är full av överraskningar...

18 februari, 2006 19:37  
Anonymous Anonym said...

Aha, den där tjejen känner jag igen! Jo, jag ringde det där samtalet vi pratade om, fast det var bara telefonsvararen som svarade. Jag ska ringa igen sen.

18 februari, 2006 19:57  
Anonymous Anonym said...

Tittaa! Lena i Danmark! :D

*vink vink*

19 februari, 2006 01:36  
Blogger Gudinnan said...

Åh, där tror jag att jag gick i december, när vi fäljde efter högvakten genom stan =)

20 februari, 2006 08:11  
Blogger vandrarvild said...

Lennart: Pratade du inte in något på telefonsvararen då??? Klart du ska ringa henne igen.

K:JO, fin stad, tittade mest på husen faktiskt. Dessutom var det så jävla trist väder och när bilden är tagen så snöade det som små stenhårda hagel. Vill återvända till sommaren igen och se då istället.

Gudinnan: Sorry, jag har ingen aning vart den går men amalienborg(eller vad det nu hette) ligger i ryggen på fotografen så det är väl ingen omölighet :)

20 februari, 2006 10:08  

Skicka en kommentar

<< Home