fredag, februari 17, 2006

vad är det för dag idag?

jag har antingen inte hunnit eller inte orkat blogga alls den senaste veckan. För detta ber jag om ursäkt en smula men jag har i allafall har både roligt och... om inte trevligt(för "trevligt" är något man har under en söndagsmiddag med föräldrarna eller när man möter en gammal bekant som man inte har något gemensamt med men ändå kallpratar med lite snabbt) så.. jag har det bra. Finfint. Skitbra. Det finns ingen annanstans jag hellre vill vara just nu än hos D i hans något stökiga lägenhet, i hans närhet.

och det bara är så

2 Comments:

Blogger Gudinnan said...

Det är så man vill att det ska kännas =)

17 februari, 2006 19:33  
Blogger vandrarvild said...

mm, det är ju det.. :)

17 februari, 2006 22:14  

Skicka en kommentar

<< Home