söndag, februari 19, 2006

9 9 6

Seg söndag. eller bakissöndag snarare. D tycker jag kan avancera mig ytterligare och gå ut i köket och fixa frukost men jag orkar fan inte. Att sitta här i en jäkligt skön saccosäck och ha tangentbordet i knät är faktiskt inte några större fel. Var ju tvungen att fixa musik. Men mer avancerat än såhär blir det nog inte på en stund.
Jag är så jävla sugen på stekt ägg men jag tror inte D har några.




Morgonens textrad som inte lämnar skallen:
I know I'm leaving but I don't know where to

Okejokej, jag SKA resa mig. men först ska jag göra en lista som jag snodde av Lennart

Har på mig: vit morgonrock
Äter: Åh, jag är fyllehungrig som fan (haha, nu klev D upp, jag kan bli kvar här lite till alltså)
Dricker: Jag skulle vilja ha kall coca cola. Jag är inte överförtjust i drycken men ibland är det lite gott sådär. annars blir det grönt te om en stund.
Lyssnar på: Bright eyes "first day of my life".
Ska göra: resa mig, äta frukost, klä på mig, sega hela dagen. Kolla tågtider hem
Läser: den här texten(stavfel och skit), och Nattens furste av Anne Rice
Är: Seg, kall om fötterna, monstruöst jävla hungrig.
Vill: äta, ha en massa sex, sova. Men mest äta.
Humör: Glad.
Dagens ord: Seg-leende?

1 Comments:

Blogger vandrarvild said...

tack :) det har varit trevligt som fan, en slags minisemester mitt i allt, jag ser inte riktigt fram emot att åka hem till ensamheten igen nu när jag haft ett sånt utmärkt sällskap i en vecka.

20 februari, 2006 10:01  

Skicka en kommentar

<< Home