fredag, juli 22, 2005

på gränsen till sammanbrott

GAAAAAAAAAH! Jag kommer inte in på ica.se-sidan där spelen ligger. Om de spärrat den eller nått så kommer jag bli tokig. På ett icke-trevligt sätt.

Eller 'tokur' som Z säger.

Det regnar fortfarande och på radio är de brighta och säger 'I örebro län regnar det idag'. NÄHÄÄÄÄ?!
Töntar. Lokalradion är mesig. De spelar dansbandsmusik. Jag kommer väl ha nån Vikingarna-låt på skallen när jag går hem idag. Då måste jag hitta en motvikt; typ marilyn manson eller nått annat. Det är väl det hårdaste jag har i musikväg.
Jag är en mjukistönt som lyssnar på Winnerbäck istället, men hellre Winnerbäck än rix-poplåtar. Hellre rix-poplåtar än Vikingarna. Heller Vikingarna än Eddie Meduza. Hellre Eddie Maduza än att tvingas lyssna på 'sex and drugs and rock n roll' i flrea timmar. Musik har en viss inverkan på människor och deras humör/känslor.
De kom på det år 2003, forskarna. De är så smarta. Jag hade kunnat sagt det till dem när jag var tre.




Det droppar in vatten från taket här. Det står en hink i korridoren en bit härifrån. Det verkar bara vara jag som är lite störd på det och tycker man ska göra ngt åt det. De andra rycker på axlarna. Det är fredag och vad ska de göra.
Jaha ja....

Åh, tack gode GUD (att vara tillfälligt troende är praktiskt) Ica-sidan är inte avstängd, det är ngt arbete med den.

jag borde ha tagit med min HP-bok hit idag. Fast då hade jag väl vält väskan med boken i så att den blev blöt och förstörd. Bara för att Murphy tycker sånt är kul. Grabbhalva. Istället har jag med mig Alkemisten på pocket. Pocketböcker är bäst; de ryms i väskan och väger knappt nått alls.



*end of transmission*

1 Comments:

Blogger crrly said...

www.wartoft.nu/maxiyatzy :)

24 juli, 2005 16:08  

Skicka en kommentar

<< Home