torsdag, juli 21, 2005

boooooring

Vad kan det ha gått nu, tjugo minuter sedan jag senast skrev? SÅ tråkigt har jag idag, det ringer EXTREMT lite idag och på radio spelar de kass svensk musik och nu kom en sommarjobbare och sa att nån snott hennes varor så jag måste komma ihåg det sen när jag gör listorna som ska dras på lönen.
Vilket ansvar man har nu då; skriver jag 200 istället för 300 på nån så blir det basck i kassan vid sluträkningen.
Intressant....

Igår fick jag en ny NEMI-tidning. Fick jag inte en för bara nån vecka sen? Jag klagar inte, jag bara konstaterar. NEMI och HP: mina kvällar är underbara. Tills jag måste sova runt kl nio.

Jag saknar mina sena nätter och vända-på-dygnet-dagar.
Fast det är ganska skönt uppe på mornarna med. Finns det inte något sätt att vara vaken dygnet runt?

fan, crushen skulle ha kommit hit upp och fixat en sak men nu fixades det ändå. Bajj också. *muttrar*

om sex minuter stänger jag av växeln och stämplar ut.
Wo hooo!!!!