torsdag, juli 21, 2005

du bi duu

Ibland behöver man galenskap.
Fast inte galenskap sådär att man mördar småbarn på ett dagis utan mer rolighetsgalenskap där man flippar ur totalt.
Just idag känner jag mig som om jag behöver lite Malin och kanske lite Jessica. De är bra på råd och att säga roliga saker till. Det kanske är så när man aldrig träffat dem utan bara pratar på telefon eller nätet?
Sen pratar jag inte med dem så ofta att man kan gnälla inför dem ibland.


Det regnar ute fortfarande.
Jag funderar fortfarande på att ringa min crush igen och förklara men borde lägga ner det där: eller ska man våga göra bort sig totalt kanske?
Nja... tveksamt.


Jaja, jag vet, jag kan inte sluta skriva. Skrivklåda.
Det är en sjukdom jag får leva med, helt enkelt. Som glutenintolerans.


och nej, jag orkar inte rätta stavfel.