torsdag, juli 21, 2005

Elinor Rigby

Jag blir så jävla ledsen av den låten, men kan inte låta bli att lyssna på den för den är bra.
Alla ensamma människor; mitt hjärta vrider sig i plågor för deras skull. Jag tycker att jag är ensam men jag har ju vänner och släkt. Undrar hur många det är där ute som inte har nån enda människa, som inte ens kan prata med nån i kön på Ica när hon handlar för att hon är så ensam.

jaha. Nu måste jag sjunga mig glad igen alltså.

Idag när Helena ringde mig på jobbet kom jag på att ordet RUTT är ganska roligt.
H ska till Norge på MC-semester och jag frågade om de bestämt rutt och när jag sa det hörde jag hur dumt det låter.



Annars är en bra låt med Beatles "Here comes the sun".

1 Comments:

Blogger crrly said...

Hej!!! Å, nu har jag läst ifatt i din blgog som jag såg på en viss annan sajt att du hade börjat skriva... Återkommer! :) KRAM, söt!!

21 juli, 2005 23:46  

Skicka en kommentar

<< Home