torsdag, juli 21, 2005

jaha

Nyheter på radio och nu har de spärrat av tre tunnelbanestationer i London men just när de ska säga varför kommer det förbi ett gäng brötiga sommarjobbare så jag missade naturligtvis att höra det och nu pratar de om högskoleplatserna som ska förökas (!) och tvinga fler ungdomar att ta gigantiska studielån så att fler hamnar hos kronofogden i framtiden. Utmärkt planerat, kära politiker, utmärkt genomtänkt.


en del musik är så meningslös.
men det är inte mkt som kommer ner i samma låga klass som " sex and drugs and rock´n´roll"-låten. Jag avskyr den så pass att jag får utslag i öronen.


I ameliatiodningen står det om Tant-slem. Tantslem är äldre kvinnor som gillar yngre män, o s v.
Är det vad jag är när jag alltid tycks gilla yngre killar?
Den söta indiern jag pratar med på bussen är 23 i år.
Jag kanske borde omprioritera.
Min crush är 5 år äldre än jag.
Men det har jag ju inte mycket för, uppenbarligen.