torsdag, juli 21, 2005

glassen

heter Magnum Vision men det gör den vita chokladen inte mindre sliskig. Väluppfostrad som jag är så spottar jag ut chokladen rakt av och lägger den på pappret här intill. Kletigt? Jajamänsan!
Min söta pappa skulle, berättade min systerdotter, säga att han ville ha en magnumglass för några veckor sen och kallade den för en "Mammut-glass".
Sött.

Igår klippte jag håret på mig själv och nu känns det mindre slitet när topparna snoppades av. Men jag ser att jag skulle klippa av ännu mer, jag är trött på långt hår och lugg. Skulle jag vara smal som fan skulle jag inte ha ngt hår alls. Skulle jag raka av mig allt nu skulle jag se helt Butch ut. Inte min stil alls.


Det är nog som syrran säger. När jag sommarjobbat klart här kommer fler människor känna igen mig på stan än vad jag känner igen dem eftersom alla anställda går förbi här när de kommer och går. Well, några känner jag igen.
Mest killarna, men det är väl knappast konstigt... alla är inte snygga. Jag minns mest de som ser glada ut och säger hej och hej då utan att stirra ner allt för uppenbart i min urringning.

DAGENS BÄSTA CITAT som jag vill ha på tröja:

"jag tänker, alltså är jag singel".

(av nån Lizz Winstead. vem nu det är.)

Still ingen sight of my crush. Han håller sig undan.Som om jag vill äta upp honom.
Om jag vore överdjävlig skulle jag slicka honom på kinden nån gång. som en varning.
*skrattar vansinnigt*
Mitt ex E kunde göra sådana saker.
Jag blev lite galen på ett roligt sätt av att vara ihop med honom, vi kunde pussa varann på kinden och sen snabbt slicka från hakan och upp i pannan.
Ah, dessa dagar av tonårsskap och 20-årsålder!