fredag, juli 01, 2005


Jag har kommit på att jag under dagarna när jag jobbar vill blogga. Jag hinner det emellanåt och det skulle vara så skönt att kunna skriva av sig en massa tankar.
Det är ju INNE att ha en blogg. Jag borde vägra ha en, men min skrivklåda blir värre och värre hela tiden.

nu ska jag iväg snart och fika med Emelie och Cissi och Pia. Egentligen borde jag äta ngt men jag gör det när jag kommer hem istället, och har mer tid. Måste ju inte sitta på fiket i flera timmar, inte ikväll.

Jag har funderat mer på min crush idag men lägger ner det där, så ovärt.
Men jag vill skriva mer om det där om självkänslan och stammandet och fåneriet man ägnar sig åt emellanåt, i närheten av ngn man är attraherad av. Herrejävlar så löjligt det hela är, självuppoffrandet som inte leder nån vart.
Ensamhet ter sig alltid så mkt mer lockande vid de tanketillfällena.
...karljävel.