fredag, juli 22, 2005

All Clear



Lunchen gick ner lätt, snarare blev det två luncher; pannkakan jag tog med till frukosten åt jag först, sen den egentliga matlådan; blir jag piggare av det här(vilket jag med största sannolikhet blir)så måste jag börja äta bättre... Igen.

Det spöregnar ute igen, sådär att det inte hinner rinna undan; en del av mig hyser en önskan om att vara där ute, medan den andra bara vill stanna inne och titta på.
För några somrar sen var jag och maria ute och hoppade i vattenpölar under ett spöregn. Jag måste hitta nån att göra det med här i Örebro med. Det är alltid lika skönt, och man skrattar hela tiden för att man vet att man är galen och galenskapen är totalt befriande.

...Jag är en patetisk människa, men att han vinkade ger mig en tanke om att chocken kanske lagt sig hos honom. Men jag VET ju att jag borde lägga ner det hela. Han är ju bara en vanlig kille.


På radio spelar de E-type och klockan är redan halv två. Dagen har gått snabbt.
Jag ska skippa att spela Clear mer idag utan sysselsätter mig med surfande och nått annat spel tills jag slutar.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Great post. I was checking constantly this blog and I'm impressed! Very useful info specially the last part :) I care for such info a lot. I was seeking this certain information for a long time. Thank you and good luck.

Feel free to surf to my weblog grupa kreatywna

10 maj, 2013 20:17  

Skicka en kommentar

<< Home