onsdag, maj 30, 2007

ville vara en annan

pardon my bad french men faaaan vilken tråkig jävla skitkanal megapol är.

mer pee tre till folket NU!



Crawings: Jag vill gosa in mig vid Ds hals, ligga på hans och lyssna på honom när han kollar på teve och hur han skrattar till ibland.

bara en timme och förtifem minuter kvar tills jag tänker springa härifrån. jag beklagar bajsbloggandet. jag sitter vid en dator. det är kvavt här inne. det ringer knappt. jag har hjärnsläpp. jag är en krass version av mitt forna jag. vill sitta i en bil och vara på väg någonstans där det finns vatten och det blåser. eller så vill jag vara karaktären i en bok där skymningen faller och man samlas för att berätta historier vid den stora elden och ett lätt sommarregn börjar falla strax efter att alla lagt sig under de stora träden för att sova; sådär så att de kan somna till ljudet av prasslande tisslande löv ochen sval vind mellan stammarna.