tisdag, maj 29, 2007

På allmän begäran(nåja, på Ozzys) så ska jag alltså skriva och klaga på hur tråkigt jag har på jobbet. Fast det är inte trist. Inte massor. Klockan är visserligen bara tio och jag käkade frukost för en timme sen och nu väntar man på lunchen och svar på om man ska komma hit och jobba imorrn eller inte. Jag har slöläst expressen och aftonbladet -skittidningar- och hittade en fototävling som jag ska hinta om för D. Jag har läst lite Harry Potter, för det hinner man göra här för nära hundra pix i timmen, och druckit te och skämtat med en anställd som ringt ner hit fem gånger på rad, harrypotternördat med den andra tjejen som jobbar här(som ordinarie) och käkat frukt.
De flesta samtal lägger på/försvinner så snart man kommit fram till datorn. Vad annars. och nu hann klockan bli halv elva. bara sådär.
Underbart.