onsdag, maj 30, 2007

Föresten har jag från att ha tyckt att tanken med ett kungahus är trevlig övergått till att tycka det är helt jävla överflödigt och att pengarna som knugen och silvia får kan användas till bättre saker. Jäppser skulle vara stolt över mig, vi hade en sån diskussion för några år sen, när jag fortfarande tyckte knugen kunde vara representativ för svea rike. D är alla gånger också stolt över mig nu för han tycker kungahuset är skit. eller vad säger jag, i bästa vandrarvild-anda måste jag ju säga att han tycker kungahuset är...bajs.

inatt drömde jag att ett ex ville ha mig tillbaka och att jag skrattade honom rätt upp i ansiktet.
befriande.
en av killarna som jobbar här ser f ö ut som mitt sajkoex, jag ryser varje gång jag ser honom. som tur var så händer inte det så ofta.


om femton minuter ska jag gå och handla lunch. Innan rusningen.