måndag, april 16, 2007

Emellanåt kan jag sakna att jobba med min syster. Det var roligt. Sen är det återigen det där med att kunna en växel rätt bra som gör att man slappnar av på ett ställe. Kanske till och med för mycket? Inte för att det skrämmer mig att sitta här, utan för att man där kände igen människorna och direkt kunde säga vilka som var där den dagen och vilka som man inte sett alls.
Så ibland saknar jag att jobba. Även om det inte är där.

Man kanske bara vill ha en egen plats där man hör hemma?

Snart är det lunch, några minuter kvar bara. Jag ska springa ner och ta ut pengar och försöka hinna äta nått på den korta halvtimmen jag har, men förmodligen får jag äta klart det här uppe efter lunchtid. Jag är inte det minsta hemma bland lunchutbudet här i närheten så det här kan ju bli intressant... Men Malmö, lunchtid, soligt och varmt ute; det är nog en hel del folk överallt.

Håll en tumme att mitt passerkort fungerar, annars kommer jag inte in sen... Fast det kanske inte är så hemskt, haha...

på återseende