söndag, april 15, 2007

Det var jäkligt roligt med filminspelningen igår, men att vara vgaken i 24 timmar är inte min grej. Jag är för gammal för att inte sova när jag är trött.
Att bara käka fyra mackor under de timmarna är inte riktigt heller nått jag rekommenderar för mig själv. Som Martin sa: Cateringen var bra, förutom maten. Filmar man från 7 på morgonen och packar ihop de sista sakerna kl 5 morgonen därefter så vill man ha varm mat. Inte baguetter utan pålägg mer än kalkon och svettig ost.

men jag har i alla fall sett solen gå upp två gånger under samma vakna period. Det var ett tag sen jag gjorde det.

men jag skriver mer om det där när jag kommer tillbaka. nu har vi hungerskramper och måste äta mat. Jag kommer vara som Homer när jag äter.

2 Comments:

Blogger Peter Madison said...

Hmm..jag har varit väck i ett par dagar...filminspelning??...vadå vadå...berätta!! Ska du bli filmstjärna nu??????

15 april, 2007 19:20  
Blogger vandrarvild said...

neeeejnejnej. jag var scripta. var med på en inspelning av en musikvideo, eller TVÅ musikvideosar. vi steg upp kl 6 i lördags och kom hem halv sex i söndags(imorse) och nu är jag sömnbakis som satan och ska däcka i soffan snart.

varför har du varit väck?

15 april, 2007 21:12  

Skicka en kommentar

<< Home