söndag, september 17, 2006

praktikplats

"Det är bra för dig att du får motstånd", säger hon, "Nån som får dig att tänka på det där sättet, även om du blir skitförbannad på honom ibland, någon som snabbt ser igenom det så du ser på dig själv lite utifrån".
Jag måste medge, om än något motvilligt, att hon har rätt. Klarsyntheten drabbar henne snabbare än mig även om jag inte är långt efter. Nu kommer teorierna till sin praktikplats, det här är nytt men har jag verkligen inte varit här förrut? Det gamla sättet har aldrig funkat speciellt länge innan, men ska kärlek vara experimenterande även om man är säker på sin sak? Bara för att man vill se vad som händer sen?

Nu när jag vill fortsätta diskussionen ligger hon och sover i en stad långt borta.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Bäjbs :) Jag sover inte än, men ska lägga mig nu. Vi kan väl ta diskussionen imorgon?

Massor med kramar! Natt natt!

18 september, 2006 00:42  
Blogger vandrarvild said...

Jo, vi tar den så snart det går :)

18 september, 2006 10:00  

Skicka en kommentar

<< Home