måndag, september 04, 2006

Och Madison

Jag är ironisk...

5 Comments:

Blogger Peter Madison said...

Puh...Tack! Sånt där MÅSTE man tala om för mig annars blir jag orolig och börjar fundera alldeles för mycket....:-)

04 september, 2006 21:38  
Blogger vandrarvild said...

anytime!

04 september, 2006 21:44  
Blogger Peter Madison said...

Å du, nu har, tror jag, fixat sån dära msn mojäng... Jag har ju ett äpple till dator och det är nån jävla anka som kvackar igång när någon anropar mig...får väl se om jag har gjort rätt dårå.

Kvack!

04 september, 2006 23:31  
Blogger vandrarvild said...

anka? kvackar? well, du har inte lagt till mig på listan i alla fall så jag väntar väl lite till...

04 september, 2006 23:33  
Blogger Peter Madison said...

Okej, ärligt så vet jag kanske inte riktigt hur man gör...*host*...de msn-människor jag har på min kvackmojäng har lagt till mig...*host igen*... Min msn är ju samma som min mail....ja den som man mailar till....faaan vad svårt det här blev då...! Jaja...låter ankjäveln vara på inatt så kanske du ber att få bli auktoriserad hos mig eller vad det nu heter.... Häpp, nu har grodan slirat till 2.15 så det är väl dags å knoppa då. Gonatt!

05 september, 2006 02:20  

Skicka en kommentar

<< Home