måndag, september 04, 2006

Bit

det får fan räcka nu, jag skiter i det här, är trött på det, välkomnar det inte längre.
jag är trött på mitt eget sällskap och trött på mina tankar, är trött på att känna att jag borde skriva och trött på att jag borde göra en massa saker.
borde leva, borde äta, borde städa borde vara tyst om saker jag helst vill skrika om

jag skiter i allt. det är inte viktigt, det är bara liv, plattityder, attityder, yta, attribut, skitsnack och masker
det är helt enkelt inte intressant längre.

ge mig något att bita tag i, att uppleva, inte genomleva, att brinna för, inte bränna mig på. att andas av, inte hålla andan för

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

bra.

04 september, 2006 22:39  
Blogger vandrarvild said...

tack!

04 september, 2006 22:46  

Skicka en kommentar

<< Home