torsdag, augusti 31, 2006

jobb!

Wo hoooo, jag har fått jobb.
Jag vet inte hur ofta jag kommer jobba eller nått sånt
men vänta några dagar så får jag ett schema.
Kommer ju tacka ja till så mycket som möjligt i alla fall


Föresten: resan hem gick bra, jag har en sjukt hög telefonräkning att betala(alla JÄVLA mobilsamtal! *morrar*) och lägenheten är kall och skafferiet ekar och visserligen har jag en hundring eller två, men internetbanken tyckte det var läge att inte funka ikväll så jag äter mackor. Med marmelad. Och dricker te i mina nya muggar som jag fick när jag tackade ja till tre nummer av sköna hem. Givetvis gjorde jag det för presenternas skull. Jag gör alltid så när jag kan få schyssta saker på köpet av en tidningsprenumeration. Jag är lättköpt.
Jag är den kund som tidningarna hatar. Amen.

1 Comments:

Blogger Peter Madison said...

Det här är ju helt olikt mig men grattis till jobbet!! Du ser, allt fixar sig. Till slut.

31 augusti, 2006 23:09  

Skicka en kommentar

<< Home