söndag, augusti 13, 2006

Helvetesjävlaskit

Meeeeh. Vad har jag nu pillat på!?
Nu går det inte att spela dvdskivor i datorn längre. *AAAARRRGGGHHH*
Tidigare öppnades powerdvd. Nu dyker en jävla winampruta* upp. Men får jag se min film. Nej, naturligtvis inte. Då skulle jag väl inte skriva här och klaga....
jävlafitthelvetespissskitstrul.





*Jag gillar inte winamp. Inte alls. Egentligen gillar jag inte speciellt många program som finns till datorn för jag måste ju givetvis gnälla och ändra på saker så att de passar mig bättre, och sådana saker hittar jag i alla program.

2 Comments:

Blogger Grus said...

Pröva följande:
- Öppna Winamp
- Options > Preferences > File Type
- I listan där avmarkera MP1, MP2, MP4, WMA och WMV
- Se även till att rutan vid "Restore associations..." inte är ikryssad.
- Starta om burken

Du kan behöva starta PowerDVD manuellt första gången du ska kolla en film innan det fattar att det ska använda det programmet.

13 augusti, 2006 20:46  
Blogger vandrarvild said...

tack, jag testar det genast på en gång pronto.

13 augusti, 2006 23:59  

Skicka en kommentar

<< Home