fredag, februari 10, 2006

teve

Jag kan ha mina funderingear i tevestolen: Hur ska det gå för Marissa och Ryan nu då*, och ska inte Rory och Lorelai bli sams snart och varför kan de bara inte säga NEJ till den där idioten T.J som inte kan ett skit och bara är störig**? Och hur känner Ana-Lucia och Jack egentligen varandra, fick man veta det och jag bara missat, eller suger de på den lite till, till nästa avsnitt***? Och de där utomjordningarna i vattnet****, kommer de se ut som gröna slemmiga monster, som en parodi på femtiotalets s k skräckfilmer? Jag väntar ju!!!



* O.C
** Gilmore girls
*** Lost
**** Invasion (usel serie f ö)

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Fast jag bara har sett totalt en kvart av Lost vet t o m jag att Ana-Lucia och Jack tog en spontan drink i baren på flygplatsen innan dom klev på planet och flirtade med varandra. Get with the program dear.

10 februari, 2006 13:00  
Blogger Kaptenen said...

Vilken del visar de i Sverige?

10 februari, 2006 14:37  

Skicka en kommentar

<< Home