tisdag, februari 07, 2006

punkt

Jesper tycker jag kan låna pengar av honom och resa till Skåne
men jag vill inte låna när jag inte vet när jag kan betala tillbaka igen.

Dessutom är inte D hemma på dagarna, och även om hans förslag om att jag
kan vara med honom om dagarna funkar(för att han ska vara i rörelse och jag skulle inte vara i vägen i det han gör) så vet jag inte riktigt. Jag vågar inte. Är för blyg.

Jag blir så jävla trött på mig själv som alltid ska grubbla sönder saker
Jag borde vara mer som en nike-reklam. JUST DO IT!
"Tänk inte så mycket, du blir paralyserad, gör det bara, kicka igång dig nu!
Res dit, saker har ju en tendens att lösa sig även om de inte alltid blir som man väntat sig."



Emellanåt är jag enbart frågetecken, på samma sätt som jag emellanåt är enbart utropstecken.

Jag vill hellre vara en punkt. Eller kanske kommatecken, för att antyda att fortsättning följer.

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

DO IT!

07 februari, 2006 16:54  
Blogger vandrarvild said...

ja va fan. Jag tror fan jag gör det.
har ju inget att göra här hemma innan den 20:de så jag kan lika gärna åka ner...

07 februari, 2006 18:33  
Anonymous Anonym said...

Ja va fan, drar du ut på det här nå längre nu så kommer jag personligen att skjutsa dig till skåne. You go girl.

07 februari, 2006 20:32  
Blogger vandrarvild said...

Va, men om du kör dit mig så väntar jag ju givetvis! *hahaha*

07 februari, 2006 20:42  
Blogger crrly said...

enh. Ska jag tjata ännu mer ellårr???!!! :D KOM!! Fast nu åker jag ju på semester på fredag och är borta ett tag... så vänta till vecka 8 eller så! KRAM!

07 februari, 2006 22:44  
Blogger vandrarvild said...

men jag kommer ju ner nästa vecka!!!

08 februari, 2006 01:13  
Blogger crrly said...

Just do it är väldans bra.

Men inte NU...!!! :-/

08 februari, 2006 23:07  

Skicka en kommentar

<< Home