onsdag, februari 08, 2006

Sven igen

Nu har han mailat igen. Jag fick mail av samma Sven i somras. Jag skrattar mest åt det här faktiskt. Givetvis lägger jag ut adressen personen mailar ifrån. Vad annars? Vad väntar han sig att man ska svara?
"Ja, kom hit ditt jävla äckel, klart du får fota mig så att du kan sitta och runka över bilderna sen!". Döööh! Jag föreslog till en av de andra som fick mailet att vi skulle träffa honom och skära kuken av honom. Bara för att. Eller är jag evil nu? Jag tycker inte det.


Från: sven drangen "drangens@hotmail.com"
Skickat: den 20 januari 2006 14:34:41
Till: XXXX .[onödigt att visa de andra adresserna som fick samma mail]
Kopia: vandrar_vild@hotmail.com
Ämne: KULIGA FOTON



Hej !
Förlåt om jag klampar på i storstövlarna !! Hittade dej på nätet ! Längtar efter
att få fota modell ! Det hände sig en gång......... det tände min längtan !
Jag är svagströmstekniker och en snygg ung dam kom och beställde en
starkare dörrklocka och ett extra telefonuttag i badrummet. Då hon knorrade
över mina dyra priser - skojade jag till det - " Om du sitter och badar och jag får
ha med kameran - gör jag det givetvis helt gratis !!!! Till min häpnad svarade hon
" Gärna" !!! Vill uppleva känslan på nytt, att få plåta "lättklädd modell. Det vore
en obetalbar upplevelse för mej !! Men kanske .... ???????
Hör gärna av dig !
Sven

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Att skära kuken av är nog lite väl evil, men vilket jävla äckel alltså *ryser*...

09 februari, 2006 00:37  
Blogger vandrarvild said...

ja, jag menar det. Han mailade mig i somras med...

09 februari, 2006 01:39  
Anonymous Anonym said...

Sven Gren med sitt tredje ben.

09 februari, 2006 09:47  
Blogger Gudinnan said...

Åh, Sven har verkligen förstått vad jag i hemlighet går och längtar efter! Varför får Jag inte mail av honom? Längtar efter att posera naken i badet så att en pervo kan runka sig less tilll bilderna senare!

09 februari, 2006 14:45  

Skicka en kommentar

<< Home