onsdag, februari 08, 2006

välplanerat

Det hela är rätt läskigt, fast med ett skratt i magen
Nu har jag en biljett, jag tejapde fast den vid datorn för att inte tappa bort den
och om en vecka är jag i Malmö hos D och vad jag ska göra där vet jag inte
Inte heller vet jag hur länge jag ska stanna: En natt eller fem eller...?

Jag vet inte ens hur jag ska komma hem igen
för det har jag egentligen inte råd med
men det där löser sig på något sätt.

Men jag borde ha väntat tills Matte blivit så störd på det här velandet att han skjutsat ner mig.
Som han skrev i kommentaren.
Det hade ju varit lite mer ekonomiskt.

2 Comments:

Blogger M said...

oooh!!

Modigt!!

08 februari, 2006 18:45  
Blogger vandrarvild said...

jag får mina ryck, har jag märkt, när jag bara gör saker på impuls. Så nu är det som det är. på tisdag ska jag med tåget...

08 februari, 2006 22:47  

Skicka en kommentar

<< Home