torsdag, februari 23, 2006

jeans?

Är det bara jag som emellanåt saknar den där jeansreklamen där nån liten nörd i ful skinnmössa gick in i en bar med gigantiska muskelkillar och sa "You guys must have really small dicks!" och det sen dök upp en ruta med BAD IDEA! eller liknande över hela bilden.
I en annan var det en svart kille som viftade med ett par trosor på en yatch och och sa typ " I think you left your panties in my kitchen". Har för mig att det fanns en fem sex stycken olika men jag minns inte alla.

Jag tänker på dem ibland. Minns inte för vilka jeans det var reklam men jag gillade dem som fan. Det kan ha varit för skor också föresten. Who cares.

You guys must have really small dicks...

3 Comments:

Blogger myrkyr said...

Rockyjeans var det som det gjordes reklam för. Tycker oxå att de är helt roliga. *ler* Fanns det så många olika?! Minns bäst den med trosorna på båten...

23 februari, 2006 01:43  
Anonymous Anonym said...

Han körde moped till ett gym, klev in och sa "I hear you guys have really small.." och viftade med lillfingret.
Är man Messerschmitt så är man.

23 februari, 2006 08:29  
Blogger crrly said...

Rocky ja! Det där BAD IDEA var kul.

23 februari, 2006 14:16  

Skicka en kommentar

<< Home