lördag, december 17, 2005

Ståkkhålm

På måndag ska jag till Sthlm. Med Jesper. För att träffa hans daaaaaarling(man kan inte säga darling utan att dra ut på a-et. Det är lag på det. Har jag bestämt. Darling = daaaaaaaaaaaaarling. Överdrivet, gärna med sthlms-snobbdialekt) Lotta. Det ska bli kul som fan. Eller asakul som Jesper och jag säger. Asaroligt. Jag har inte en spänn att handla för, men jag kan ju i alla fall ögonshoppa/fönstershoppa och Oh-a och Ah-a mig lite.
OM vi ens ska på stan, men det är lixom där vi kliver av tåget på centralen. Lotta kommer se oss direkt, Jesper är huvudet högre än alla andra. Jag är bihanget med skinnrocken och mössan som antingen ser förvirrad ut, eller som om jag insuper alla intryck med stort intresse.


2 Comments:

Blogger crrly said...

Å, ha det så kul! :)

18 december, 2005 19:24  
Blogger vandrarvild said...

jag hade tänkt det :) Tack.

18 december, 2005 20:30  

Skicka en kommentar

<< Home