tisdag, november 22, 2005

Serviceinriktad

En av mina många bitchiga sidor *hehe* är förmågan att vara en besvärlig kund.
Jag tycker alltid att personalen ska vara trevlig mot kunderna, något som många tydligen glömmer när de jobbar i en cool affär: Då är det okej att tugga tuggummi och pratar i telefon när man har kunder väntandes, har jag märkt. Bland annat.

Sniff har ett nytt jobb. Jag vill ha det jag med. Ge mig, jag kan vara otrevlig och jag säger vad jag tycker om allt och alla. Jag kan vara skittrevlig och överseende med.

1 Comments:

Blogger ajja said...

Åh! ja har funderat på att börja dricka grönt the.. E det så bra som dom säger att det ska va.. ? Vad köper du för märke? Kan man köpa liptons gröna the å ha sucketter i? (Eler e det fejk grönt the?) *vägrar dricka enbart thee!* Så Guru!! väntar på ivrigt svar :)

22 november, 2005 15:06  

Skicka en kommentar

<< Home