söndag, november 20, 2005

full

okej okej, jag är skitpackad men nu har jag i all fall hämtat min skiva från tidigare nämnda Timmy så nu är jag klar med honom. Vill han inte hämta sina böcjer så behåller jag dem, Magnus har i allafall sagt att han vägrar vara mellanhand, vilket är bra för han har inte med det hela att gör även om han känner oss båda.

Festern blev JÄTTEROLIG!
Jag är hur nöjd som helst.
men eftersom jag är full skriver jag om det imorrn.
Klockan är halv fyra, är det dags att sova snart.

näääe.

kram

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Kul för dig. Skall skänka din kommande huvudvärk (av gigantiska mått) en ömsint tanke när jag bodypumpar om 7 timmar.

Sussa gott! :Z

20 november, 2005 04:04  
Blogger Jesper said...

Jättebra att festern blev kul, trots att jag inte var med. Jag firade mammas födelsedag vilket var skoj. Lite då och då blev jag trött på hur vuxen min bror P är i jämförelse med mig, men så sket jag i det och hade skoj istället.

20 november, 2005 11:36  
Blogger vandrarvild said...

Jag var jäkligt bakis faktiskt. Men ömsinta tankar funkar alltid mot huvudvärk.
Jesper; äh, jag har ju pratat med dig i telefon så va fan. du får vara med på festen som jag har om ett år istället *haha* kram

21 november, 2005 00:25  

Skicka en kommentar

<< Home