onsdag, augusti 10, 2005

ljushuvud

Jag kom på en ändring till den här bloggsajten: att man lixom samlar alla kommentarer till inläggen på ett ställe fastän man skriver dem under varje inlägg så att mottagaren ser vem som skrivit om vad, men som det är nu orkar man ju inte scrolla ner och kolla om det tillkommit kommentarer på inlägg sm man nästan glömt att man skrivit: så jag vill ha allt på ett ställe.

Nu kanske det går att fixa genom nån inställning? Jag har inte läst så jättenoga på sajten utan kollar bara om det är ngt annat jag vill fixa, som länkarna o dyl. Men om man inte väljer pop up-ruta för kommentarer, hamnar de lixom under varje inlägg då???
Dessutom är jag inte bäst på engelska.

men jag är i alla fall bra mycket bättre än Måååd.

(nu har jag f ö ont i halsen med *störd*)

1 Comments:

Blogger Santinelli said...

Jo, jag gjorde mitt bästa för att vara hemlig. :)

Allt är bra med mig.

10 augusti, 2005 12:48  

Skicka en kommentar

<< Home