onsdag, augusti 10, 2005

Jävla Måååd

Mååååd sa för en stund sen "Gjort är gjort sa Hjort!" och nu sitter det och skaver i skallen som en varfylld herpesblåsa.
Jävla Mååd.

Jag vill hem. Läs inte mina bloggar idag, de är pestsmittade.
Jag vill hem. Varje gång det ringer vill jag skrika.
Istället ler jag och ser glad ut men tänker "fanfanfanfanfanfanfanfanfan!"
Jag borde stannat hemma i alla fall.

haha, nu är jag så trött på allt att jag istället inser exakt hur illa det är och flinar åt det hela istället.
Det kanske vänder. Om mina skor torkar snart blir det kanske bättre. Nog för att jag gillar att vara barfota men om jag ska nånstans nu, om så bara på toa, måste jag gå i vita träskor.
Jag avskyr träskor. De är fula obekväma och livsfarliga på våta golv. PÅ de metrarna jag gick till och från kaffeautomaten förrut kände jag hur de skavde till på ovansidan av foten.
Jag förstår att de nere i fabriken(jag ser inte ner på dem, de jobbar ju i våningarna under mig) får ont i fötterna. De står ju i de här jävla fukking skorna hela dagarna.

jävla skit. helvetes muttfankukskit.
nu får den där jävla Mååd komma tillbaka.