måndag, juni 11, 2007

kärnfullt

Jag vet inte hur det gick till men klockan har lyckats blir halv FYRA och jag kan traska härifrån om en timme med gott samvete. Jag är bara en smula rastlös och ganska så mycket kletig om händerna efter två clementiner. Med kärnor i. Jag gillar inte kärnor i klyftor, clemetiner apelsiner, mandariner och satsumas ska ätas lätt, inte med kärnspottande. Dessutom satte jag nästan en kärna i halsen så nu är jag lite arg på clementiner som art.

och dessutom, som grädde på moset, så fick jag till årets lamaste rubrik. Hepp.

Etiketter:

3 Comments:

Blogger KuriÅsa said...

Jag är nyförälskad i päron. Fan va gott.

11 juni, 2007 18:01  
Blogger Maria said...

Det är skiitjbobigt med kärnor. Asså, fy fan. Speciellt om det är flera stycken i var klyfta. Då struntar man nästan att äta frukten..

11 juni, 2007 23:23  
Blogger vandrarvild said...

Ozzy: jag är allergisk mot vissa päron, men jag vet aldrig vilka innan jag ätit dem, haha, men jag gillar dem bäst när de är rinniga just innan de börjat bli för smuliga och träiga("like sugary sand" som de säger i Änglarnas stad).

Maria: Ja! jag äter dem nästan inte om det är kärnor i, känns lite ovärt.

12 juni, 2007 08:21  

Skicka en kommentar

<< Home