torsdag, maj 03, 2007

Tiffany x 2

För att fortsätta med dumheterna(jag känner mig inte på helt seriöst humör av någon anledning) så lyssnar vi på 80-talsmusik. Jag har aningens nostalgi med TIFFANY. Minns nån henne?
När jag letar efter en bild till er så ramlar jag på den här sidan; Återigen vill jag påminna er om min teori om att DOCKOR egentligen är onda varelser som vill mörda dig i sömnen och flinar bakom din rygg och varje gång du tycker de sneglar på dig så är det för att de verkligen gör det med. Kolla den här länken. SCARY!!!! Kolla in de andra dockorna på länken till vänster om ni håller med mig. Jag ryser, på riktigt.

Well, sångerskan jag menade ser ut såhär. Frissig frilla a la 80talet. Jag var sååå avis på alla med sådana hår då. Själv har jag alltid haft platt rakt hår, och mellanblont. Hur kul är det?
En av Tiffanys låtar var i alla fall " I think we´re alone now" och jag har fortfarande kvar hennes första skiva. På LP, vad annars?

Etiketter: , ,