tisdag, maj 01, 2007

Jag vill skriva men jag vet inte om vad. Efter att jag kom hem orkade jag inte riktigt göra något annat än att sätta mig vid datorn och starta msn, prata med K-kvinnan om allt möjligt och nu är jag lite hungrig men mår av någon anledning illa av bara tanken på mat så jag dricker te och knaprar kex och tänkte på alla spindlar jag såg i sommarstugan vi var i tidigare; Den där ledset övergivna fuktiga stugan som ska tömmas och säljas nu, för att någon tyckte hon behövde ännu mer pengar. Vi fick ganska många saker av det som var kvar och jag måste säga att jag är rätt nöjd ändå fast jag hellre hade sett att stugan rustats upp och varit mer tillgänglig nu när det blir varmare.
Jag vill mer och mer ha ett eget hus. Det måste inte vara stort alls, men det måste kännas helt rätt. Jag struntar i spindlarna, jag vill höra regn mot taket och gå barfota på egen gräsmatta.