torsdag, april 26, 2007

Dagens konstaterande: När man putsar fönstrena ut mot vägen så ser man vägen mycket tydligare. Sen inser man att man måste putsa de i köket och rummet med för nu kommer man bara jämföra med de fina rena fönstrena. Det känns väldigt vuxet men sen den där stormen har det varit nödvändigt att fixa det för avgaserna fastnade väldigt lätt i kletet som stormen förde med sig.

jag är trött idag, av olika anledningar, och D tycker inte jag ska få lägga mig och vila ens en liten stund men jag orkar inte sitta uppe så mycket längre än det här. alla omständigheter kombinerade med varandra: allergin plus allergipillrena som man blir trött av, och det att jag klev upp tidigt.

Meh, äääh. Jag är fan 32, jag sover om jag vill.


föresten måste alla i malmö gå till Dolce Sicilia på drottningtorget och äta deras sallader(fast utan det där vetegrejset, det såg inte så gott ut alls) och sen testa deras hemgjorda(restauranggjorda) glass. Jag käkade mozarellasalladen. Dyrt men jag är fortfarande mättish av den.

nu ska jag däcka

2 Comments:

Blogger Sanna said...

håller med dig fullständigt! Dolce Sicilia är bara bäst när det kommer till GLASS :) tar med barnen dit när det ska firas något :) mums...

26 april, 2007 14:59  
Blogger vandrarvild said...

Ja, det låter helt rätt :)

26 april, 2007 15:08  

Skicka en kommentar

<< Home