fredag, maj 04, 2007

jag själv

Näe, det funkar inte att zappa teven leka vuxen och diska, leka Lena och drömma någonting stort, det funkar inte att vänta på någons ankomst, hemkonst, eller andra dagar. min mage ömmar kärleksfullt och jag tigger till mig en extra bulle av samvetet, bara lite mer, sen ska jag skriva läsa, affirmera, tänka lyckligare


men ingenstans finns eld, överallt finns is. och jag. jag letar i spådomskort och böcker, letar på nätet och i andras ord. om jag, det är bara jag som gör mig själv

Det händer: jag är så jävla trött på att vara ett Jag Själv

2 Comments:

Blogger KuriÅsa said...

Fy fan det skulle kunna varit jag som skrev det där. Precis så känner jag mig. Förutom bullen.

05 maj, 2007 01:34  
Blogger vandrarvild said...

Förjävligt va?! What to do? "Rycka upp sig", som folk gärna säger, funkar aldrig. Jag har testat.

05 maj, 2007 11:12  

Skicka en kommentar

<< Home