tisdag, april 03, 2007

På torsdag ska jag och D se på Ladytron på Inkonst. Jag visste inte ens om att de skulle spela här. Tur att jag har jordens koll på banden, missade Zelmani förra veckan. Jag måste leta upp nått ställe där man kan skriva in sig på att få mail om alla band som spelar i stan.


D är på fixarhumör idag. Han håller på i hallen och tar bort färg på en dörr.
Gissa hur sugen jag själv är på att göra något dylikt...
Nä, just det. Jag vill spela mer av det där spelet och sen dricka lite te och fundera på svårmodiga ting såsom Sartre, chai-te och hur länge min hudkräm egentligen kommer räcka.

Etiketter:

7 Comments:

Blogger Matilda said...

Ett litet tips: Kulturbolaget har ett nyhetsbrev man kan få genom deras hemsida. Inte bara KBs spelningar utan även lite större och på andra platser.

03 april, 2007 17:27  
Blogger K said...

hörru, var när hur höll jag på att säga? vad kostar det och när börjar det, ska man förköpa biljetter?

03 april, 2007 18:26  
Blogger vandrarvild said...

Matilda: tack för tipset, jag ska kolla upp det.

Epithimia:tror det börjar kl nio eller tio, nu på torsdag. jag köpte dem på kulturcentralen och de kostade 140 kr st. är inte förköp det bästa? om man hinner, vill säga. vet inte om de brukar sälja biljetter i dörren på Inkonst, har aldrig varit där.

03 april, 2007 20:59  
Blogger Unknown said...

ÅÅÅÅHHH FUUUUUUUUUUUCK!!! JAG VILL SE!!!

Men jag åker ju till Örebro imorrn. Åh åh åh så jävla typiskt.

03 april, 2007 21:45  
Blogger vandrarvild said...

helena: som man sa i närke för några år sen fast jag inte vet hur jag ska stava det: Tjabbit! [:schabbitt]

03 april, 2007 21:48  
Blogger K said...

thank you!
ladytron får man ju faktiskt inte missa även om jag är alldeles oerfaren på deras senaste grejer :)

03 april, 2007 21:49  
Blogger vandrarvild said...

Epithimia: jag är inte överförtjust i alla jävla mixar de har på nån av skivorna, men man måste ju inte lyssna på dem.

Ses vi där då?

03 april, 2007 23:36  

Skicka en kommentar

<< Home