tisdag, april 03, 2007

Fan, fick den inte större. Spara och förstora kanske?

Etiketter:

4 Comments:

Blogger Rim said...

Hahha. Den var ju jättejättefin!

Du skriver väldigt... själfullt, if I may say so.

Jag hittade hit alldeles nyligen tack vare Ozzy, men ser att du har Hoe-Looking Man på din vänner-lista, som jag, av en händelse, läser frekvent.

Shit, bloggosfären är inte stor alls.

03 april, 2007 03:13  
Blogger vandrarvild said...

Ja, eller, nej, världen är inte stor bland bloggarna! Du lär märka av det mer allt eftersom; när man klickar runt bland länkar och folk tycks känna varandra lite hur som helst. Hoelookingman är ett bra val av blogg(mitt med, haha), Helena är en bra människa.

03 april, 2007 11:57  
Blogger Maria said...

Asså Nina Hemmingsson, man vill ju bara kyssa henne..

04 april, 2007 20:52  
Anonymous Anonym said...

maria. Visst vill man! Jag tycker vi sänder lite mentala påskpussar till henne. Hon är en sån som jag skulle vilja sitta och spåna fram roligheter med på en fik en hel dag. eller kanske nån kväll på krogen. Fast, tänk om hon är skittråkig IRL?! Vad gör man då?

05 april, 2007 13:36  

Skicka en kommentar

<< Home