måndag, februari 26, 2007

noll frukost men eftersom jag drömde om en frys där jag hade mängder med glutenfritt färdigbakat bröd(köpebröd*) måste det antingen betyda att jag är hungrig som fan eller att jag har tillgångar som jag lagt på is. Båda sakerna funkar för mig. så jag ska baka och skriva novell och ignorera att jag borde städa lite.

Jag funderade, lite på skoj, på att starta en drömtydarblogg.



*måste sägas på skånska. F påpekade igår att jag sa något på skånska, svordom eller så. Jag är så lättpåverkad och ska prata ur-närkingska hela dagen idag som kompensation för min usla karaktär.

Etiketter: ,

3 Comments:

Blogger Unknown said...

ja! ska vi starta en ihop? :) jag är ju känd för mina drömmar...

26 februari, 2007 12:40  
Blogger Maria said...

köööbebröööed :D

26 februari, 2007 18:25  
Blogger vandrarvild said...

Helena: dina drömmar är freaky, inte ens JAG vill ge mig på att tyda dem... *hahaha* Men visst, det kan vi väl göra.

Maria: Ja, just precis så! Åh, du är en utmärkt skåning!

26 februari, 2007 22:42  

Skicka en kommentar

<< Home