söndag, februari 25, 2007

Natt på muséet är en rolig film.
Kanske lite av ett standardmanus, men det är en barnfilm så man väntar sig inga storslagna dialoger eller coola referenser(fast jag hittade några stycken ändå men skitsamma). Gillar man Ben Stillerhumorn - som jag ju uppenbarligen gör - så ska man se den här filmen. Gillar man filmer i stil med Jumanji och Flubber tycker man säkert den här är rätt kul med. Robin Williams är inte williams-rolig i det här filmen, Ben Stiller är ben stiller-rolig och jag skulle älska att ha det där jobbet, bara för T-rexens skull.

En schysst underhållande film helt enkelt. Jag skrattade en del.

Etiketter:

2 Comments:

Blogger Mr K said...

Ben Stiller med sin speciella humor funkar alltid.
T.o.m. i en barnfilm.

28 februari, 2007 12:14  
Blogger vandrarvild said...

då ska du se den här filmen.

bara för det måste jag se Zoolander igen. Jag älskar när de leker med bensinslangarna... hehe

01 mars, 2007 12:00  

Skicka en kommentar

<< Home