torsdag, november 23, 2006

spin spin sugar*

och sen, bara sådär, bestämmer jag mig för att sluta med socker igen. Jag fuskkäkade kyckling ett tag nyligen men nu är det slut med det med. Jag ska återgå till promenaderna, vattendrickandet och skrivandet, för jag känner att jag saknar den delen av mig

Nyss hittade jag ett förtorkat spindellik på ett skärp till en av mina kappor.
Det är få saker som jag tycker är äckligare än insektslik, men nu reagerade jag väldigt lugnt och blåste in det i ett hörn bara.

Ibland förvånar jag mig själv till en sådan grad att jag inte ens vet vad jag ska säga om det.


*Låttitel. En grupp jag lyssnade på nån gång mellan 1996-1999. Minns inte namnet. Sneaker pimps, kan de ha hetat så? Tror låten heter Spin spin sugar, och inte come come sugar som jag skrev från början.

2 Comments:

Blogger Fröken Smilla said...

Yep, det var Sneaker Pimps. Och låten är sketabra.

23 november, 2006 19:26  
Blogger K said...

ja det var det, garanterat.

24 november, 2006 10:24  

Skicka en kommentar

<< Home