torsdag, september 14, 2006

ett ord jag kallar sömn

Jag vill prata med K-kvinnan idag. Inte för att jag har viktiga saker att säga redan från början, utan för att det brukar växa fram under samtalets gång, och det är den känslan jag vill åt: Självutvecklande på vardagsbasis.
Jag spådde mig inatt och sov sen som en död. När jag vaknade imorse vaknade jag inte på riktigt; det var som om sömnen låg som ett ok på mina axlar och över mitt huvud, tungt och yrsligt. Kroppen tung av trötthet, magen och ögonen tyngda, fingrarna osäkra på tangenterna när datorn väl börjar surra igång och nu när solen spränger genom blombladen längtar jag tillbaka till det mörka svala som sömnen lovade

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Heej vännen. Kan ju inte prata med dig när du inte är ute på msn ens juhe. Se så, kom ut och lek nu :)

14 september, 2006 15:51  
Blogger vandrarvild said...

min dator vill inte ha msn just nu. den kräks då, och måste startas om, så jag kan inte :(

14 september, 2006 18:17  
Blogger deusexmach said...

men fungerar det andra? kanske skulle installera om msn. är do online nu?

14 september, 2006 20:49  
Anonymous Anonym said...

Stackars..fan vilket strul, och ingen som kan hjälpa dig :S Men du kanske fick hjälp nu då...

Försök avinstallera skiten och installera igen. Borde ju funka bättre då kanske...

14 september, 2006 22:40  

Skicka en kommentar

<< Home