torsdag, september 14, 2006

Diva big time

Jag vet. Förmätet, kaxigt och divigt och arrogant.
Men ofta när jag läser vinnare av novelltävlingar så känner jag att jag hade kunnat skriva bättre.

Vår bostad har haft sin novelltävling, och det har kvittat att jag sökt på nätet om när deras deadline var, jag missade tävlingen ändå. I år igen.
Röv.

Årets vinnarnovell heter "Jävla kukdator" av nån Robert och den titeln passar mig i dagarna för min dator strular big time och i eftermiddag ska jag försöka rädda mina texter och bilder [och kanske musiken men den kan jag ju ha tillbaka om en vecka så...] och sen börja från början. Men jag önskar mig en ny dator ändå.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Kul att du nämner min novell i din blogg!

Synd också att du missade tävlingen.

Det var ju dessutom sista gången den arrangerades i år, eftersom tidningen läggs ner...

17 september, 2006 09:34  
Blogger vandrarvild said...

Fan, jag behöver ju pengarna. Undrar om det finns något sätt att få dem ändå....
Grattis till sonen föresten, hur söt som helst!

17 september, 2006 22:40  

Skicka en kommentar

<< Home